07 November 2008

Què tramen els Sims?

Hola a tots de nou:
Avui porto "lo grande de lo más grande":
"Now or never" (la primera cançó de High School Musical 3) feta amb els Sims!!!
Però primer fixeu-vos en:

-Que tots són el número 00 menys el Troy, que é el 14.
-Que no boten la pilota.
-Que té la pilota enganxada amb superglu o amb algo altre a la mà.
-Que no paren de demanar pauses i de parlar .
-Que "pija" està la Gabriella.
-Que es posen a ballar en mig del partit .
-La poca gent que hi ha .
-Que no juguen contre cap equip .
-Que què fa la Sharpay allà (en la peli no surt en el partit) .
-Que les animadores i els jugadors ballen com no s'havia vist mai (tindrien que anar a "Fama: a bailar!") .
-Que surten les canastes com tallades .
-Que els jugadors estàn com adormits .
-Que surt que el Troy que va a tirar i es posa a parlar amb l'equip .
-I altres horrors increiblement graciosos .

I ara sí, dintre vídeo:


7 comments:

abarnils said...

Déu n'hi do!
Quina vista que tens i quin sentit de crítica tant alt!
M'ha agradat molt i més al poder anar observant tot el que ens havies comentat.

SúperP said...

Gràcies, gràcies.
Bé, que vols que et digui, m'he de fixar molt si vull fer riure a la gent, oi?
Però altres coses sabia que hem deixava i per això vaig ficar "i altres horrors increíblement graciosos". Per exemple:

-Fixeu-vos en el Chad només de començar el vídeo. Que està fent: rient sospirant, preguntant... i també fixeu-vos que quan comença a córrer, es deixa la sombra!

Bé, en tot cas, m'agrada que hos hagi agradat i divertit.
Fins un altre, que ja tinc un nou comentari.
Adèu!
SúperP

Helenaaa said...

Hola.
No s'havia que tenies tant bon punt de vista.
Què graciós és el vídeo.
dew
helen

rferrers said...

Pol, la Helen te rao, tens molt bona vista per veura quins video son bons y quiens bno, despres de mira el de Catala incorrecte,(per cert, era molt gracios), m´he mirat aquest dels sims y tenias rao en tot

SúperP said...

Emmmmm...
Que dic...
Gràcies?
SúperP
(es que no sé que dir...)

SúperP said...

Ostres, tu!
Acabo de veure aquest Bloc després de 3 ANYS!!!
Ara ja vaig a 2n d'ESO, i la última vegada que el vaig veure va ser a 5è!
Buffff... L'únic que puc dir és que sí que em fixava molt en els detalls (ara ja no) i que els comentaris que feia eren una mica de cregut.
Bé, després d'aquest moment tan sentimental, us deixo.
Adéu!
PRC12. Ai, vull dir:
"SúperP"

abarnils said...

Un gran projecte de blog.
Si Super P, abans et fixaves molt amb els detals... ara... no sé.
Espero que tot et vagi molt bé i que continguis fent blocs i aportant al món els teus pensaments i idees.
Apa. Continuem